05.

MINUS
- Stress
- Prov.
- Höstmörker och regn. Förstår inte ni som hellre vill ha regn än lite snö? Blir ju ljusare utomhus med snö..
- När man är så otroligt trött, men måste ta sig upp ur sängen för att gå till skolan.
- Mina hörlurar är borta, kan alltså inte lyssna på musik förutom hemma. Sjukt jobbigt!
 
 
PLUS 
+ Det är helg!!
+ Jag åker till Stockholm om 10 dagar.
+ Jag får höstlov nästa fredag.
+ När man bara känner sig sådär allmänt glad och lycklig.
+ När man trivs med sig själv och den man är.
+ När man får sova ut.
+ Låtar som man kan relatera till. 
+ Hanapee. Kan man annat än ÄLSKA människan?!?!?!?!?!?!
+ Sandra Beijer. Så fin, skriver så otroligt bra och har en grym blogg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också ha snö, hellre snö än detta eviga regn.
Och låtar som beskriver känslor är det bästa som finns.

2012-10-20 @ 12:01:32
URL: http://www.fmarklind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0